piątek, 30 lipca 2010

Baton Roger - Tastino

Opiszę wam teraz moją nową zdobycz...Zdobytą w Lidlu ;)
Batony Roger pierwszy raz zobaczyłem , więc kupiłem 2 oferowane smaki - Kakaowym i Orzechowym . Motto batona to "Idealny na przerwę". I tak właśnie jest po jednym batonie już prawie mdli , jest bardzo słodki , ma dobrą konsystencję - Nie za miękki - Nie za twardy - Taki w sam raz . Baton jest cały oblany pełno mleczną czekoladą 26% . Jednak bardziej smakował mi kakaowy , Ogółem batony są bardzo dobre - kupię je ponownie .

Orzechowy 4/10
Kakaowy 6/10

8 komentarzy:

  1. jaka jest cena tego batona ?

    OdpowiedzUsuń
  2. 79 gr , ostatnio byly nawet w promocji za 55gr :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ile kalorii ma ten baton ?

    OdpowiedzUsuń
  4. WPIERDALAJ ROGERY

    OdpowiedzUsuń
  5. ROGER KUUUUUUUUUUUURRRRRRRWAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
    ZAAAAAAAJEEEEEEEEEEBISTY!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ROGER ROGER TWOJA STARA
    WALDEK jest OKURWIONY!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie rogery, często sie do mnie uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa Zryj rogera nygusie

    OdpowiedzUsuń